czwartek, 26 lipca 2012

Nagłówek

Jak pewnie zauważyliście u góry bloga pojawił się nagłówek, nasz pierwszy w historii. A to wszystko dzięki Uli prowadzącej bloga http://galaxyunicorn.blogspot.com/, która go dla nas wykonała. Ula przesłała nam nie jeden, ale aż cztery nagłówki zrobione według naszych pomysłów. Wszystkie bardzo nam się podobają. 

Jednym słowem: D Z I Ę K U J E M Y ! ;D 


Jeśli chcielibyście mieć podobny nagłówek, piszcie do Uli na adres: kolinska.ula@gmail.com

P.S.
Post modelinowy będzie jutro. :)

6 komentarzy:

  1. nagłówek pierwsza klasa ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny nagłówek! :)
    ps. Ula wykonała go za darmo? musi być strasznie utalentowana bo te rysunki są na prawdę dobre ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ula wykonała dla nas nagłówek nieodpłatnie. A rysunki z tego co mi wiadomo nie są jej autorstwa, ona to po prostu wszystko razem połączyła, ale pewna nie jestem, bo nie wdrażałam się w szczegóły. W każdy m razie jeśli chciałabyś podobny nagłówek, to na pewno się dogadacie. ;D

      Usuń
  3. wiesz może skąd wziąść takie narysowane postaci? :/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Bardzo mi miło, że gościsz na moim blogu.
Zachęcam do komentowania i konstruktywnej opinii.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny. :)

Nie umieszczaj tu swojej reklamy, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli zostawisz u mnie komentarz, na pewno odwiedzę również Ciebie.

Miłego dnia,
Kazik