piątek, 7 września 2012

Dunuty z posypką




Dunutki z posypką jako słodkie kolczyki bigle. ;D 

9 komentarzy:

  1. Są świetne, takie małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają te pączuchy! :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Posypka jest świetna i dobrze, że tylko na części kolczyka bo to dodaje im uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się tutaj podoba :) a twoje wyroby sa zniewalająco swietne !!! oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentują, bardzo smakowicie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Bardzo mi miło, że gościsz na moim blogu.
Zachęcam do komentowania i konstruktywnej opinii.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny. :)

Nie umieszczaj tu swojej reklamy, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli zostawisz u mnie komentarz, na pewno odwiedzę również Ciebie.

Miłego dnia,
Kazik