piątek, 21 sierpnia 2015

Muffinka z bitą śmietaną i wisienką



Ostatnio pokazuję Wam same kolczyki, zatem pora na coś innego: naszyjnik - muffinka z bitą śmietaną i wisienką. Muszę przyznać, że przy wykonywaniu tej ozdoby aż ślinka mi ciekła.

Przy okazji zapraszam Was na portal www.puffmonster.com, który stanowi katalog ozdób, rękodzieła i wielu innych rzeczy wraz z linkami do sklepów. Zostawiam Wam też link do mojej skromnej jeszcze listy produktów: KLIK oraz do znalezionych przeze mnie rzeczy wyjątkowych.

Kazik

7 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie :) I świetnie się komponuje z wiśniowymi kolczykami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten naszyjnik. Zawsze podziwiałam osoby, które tworzą z modeliny/masy termoutwardzalnej, dla mnie to czarna magia ;3

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Bardzo mi miło, że gościsz na moim blogu.
Zachęcam do komentowania i konstruktywnej opinii.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny. :)

Nie umieszczaj tu swojej reklamy, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli zostawisz u mnie komentarz, na pewno odwiedzę również Ciebie.

Miłego dnia,
Kazik