piątek, 28 grudnia 2012

Wiśnie

Jak pewnie zauważyliście (albo i nie) od jakiegoś czasu na blogu zachodzą pewne zmiany. Mam nadzieję, że zmieniamy bardziej na lepsze, niż na gorsze. :)

Już od dawna miałam ochotę pokazać naszą biżuterię "na człowieku". 
Jak widać poniżej, udało mi się to w pewnym stopniu zrealizować. Co prawda modelka ze mnie kiepska, ale mam nadzieję, że udało mi się pokazać, że biżuterię Kazik z Mazur da się nosić.




A tutaj już na moim uchu...




Na zdjęciach kolczyki wiśnie, wykonane w całości ręcznie z masy termoutwardzalnej fimo i elementów w kolorze starego złota. Zabezpieczone lakierem do fimo. Całkowita długość kolczyka: 13,5 cm.

Specjalne podziękowania dla ann za zrobienie zdjęć. :)

35 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki :D
    Świetnie Ci z uśmiechem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie kolczyki ♥
    A zmiany oczywiście na lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jesteś :P A to 1 zdj z tobą jest the best xD
    Kolczyki cudowne!

    A tak wgl to czemu nazywasz się Kazik? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Kazik bo... Kazik. Po prostu. Dobrze mi z tym "imieniem". Nie ma w tym jakiejś głębszej filozofii.

      Usuń
    2. Hah :P Trochę mnie zdziwiło to imię :D
      Pozdrawiam :) :P

      Usuń
    3. Ps. Nominowałam Cię do Libster Award. Informacje tutaj modeliniaczka.blogspot.com

      Usuń
    4. Cieszę się, że zostałam wyróżniona i bardzo za to dziękuję, ale nie biorę udziału w takich zabawach. :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. bardzo interesujący blog!
    obserwujemy?:)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne :) Do tego na ślicznej modelce :D Pięknie się prezentują na uchu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolczyki ale nie tak jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne te wisienki :3
    Takie zdjęcia, na modelce są bardzo fajnym pomysłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty jesteś śliczna :D kolczyki też super :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolczyki :) pasują Ci :*
    no o lustrzankach to chyb kazdy marzy :( ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie wisienki!! <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsza modelka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Te wisienki są po prostu piękne! Idealnie pasuje do nich półfabrykanty w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przeurocze te wisienki :D
    miałam kiedyś malinki takie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany zdecydowanie na lepsze! :) Biżuteria o wiele lepiej prezentuje się na modelce :) Wreszcie Kazik wyszedł z ukrycia i okazało się, że jest bardzo ładny :) Życzę powodzenia w dalszym rozwoju bloga, jest świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z zaciekawieniem przejrzałam Twój blog. Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  17. very cute little cherry earrings <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Apetyczne te kolczyki:) Buziaki i dzięki za odwiedzinki:)Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne te kolczyki! Naprawdę, zazdroszczę ręki. Sama chciałabym umieć takie cuda wyrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe kolczyki :) organizuję konkurs, w którym do wygrania dowolna bransoletka Libellule, zachęcam do wzięcia udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet bez zdjęć byłam pewna, że waszą biżuterię da się nosić. ;D
    Ładne wisienki, modelka również. : )

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się bardzo ,że odwiedzłaś mój blog :)_

    zaparaszm również na konkurs do wygrania aż 7zestawów kosmetyków z The Body Shop :)
    http://tamagdaa.blogspot.com/2012/12/konkurs-z-body-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolczyki bardzo ladnne, Ty równiez ;33

    OdpowiedzUsuń
  24. są przeurocze :)
    JABŁUUUSZKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. * czy tam wisienki.
    Ja chyba jestem za jabłuszkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwał tak zwał. :) Mnie kolor przywodzi na myśl wiśnie, stąd taka nazwa. Ale dziękuję. ;D

      Usuń
  26. Czemu miałoby się nie dać nosić? A wisienki śliczne! Cudownie na Tobie wyglądają :3

    Pozdrawiam
    Katt

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Bardzo mi miło, że gościsz na moim blogu.
Zachęcam do komentowania i konstruktywnej opinii.
Każdy komentarz jest dla mnie ważny. :)

Nie umieszczaj tu swojej reklamy, to nie tablica ogłoszeń.
Jeśli zostawisz u mnie komentarz, na pewno odwiedzę również Ciebie.

Miłego dnia,
Kazik